tirsdag 20. juli 2010

Perle salg

Har holdt på å flytte de siste månedene, og under den prosessen så har det komt frem en masse med ting som jeg ikke helt visste at jeg hadde. Så her selger jeg en masse av alt som jeg har samlet på. Kommer først med perler og div utstyr, og senere komme det en masse garn. Priser alt hver for seg, men kjøper du alt, så skal du få det for 2000,- og jeg betaler portoen, du får og med 3 tenger som passer til smykkelaging.. Ellers så kommer det porto utenom.
Denne "smørja" selger jeg for 250 + porto. Det er en masse småperler av diverse art. Mye fint.

Desse pakkene selger jeg for kr 50(for alle..) +SOLGT

Har 20 stykker av desse, og selger de for 25 + porto. SOLGT
Desse stavperlene selger jeg for kr 20 + porto SOLGT
Fine, gjennomsiktige perler, kr 40 + porto
Selges for kr 50 + porto
SOLGT Kr 15 + porto

Har 31 av desse, og selger de for kr 20+ porto SOLGT

Har 6 rosa, 18 grå/sølv farget, 12 lilla/burgunder og 9 blå. Selger de samlet for 80kr + porto. SOLGT

Har 12 eller 14 poser med desse, selger de for kr 100 + porto.

Mangen fine hjerteperler, selger de for kr 150 + porto. SOLGT


Hadde skikkelig dilla på swarowski perler, her er det 2 forskjellinge størrelser. Mener der er 4 og 6 mm. de er pakket i 6 pakker med 6mm(200+ i hver pose), selger de for kr 50 pr pose, kjøper du alle skal du få en gratis( du betaler bare for 5). Har 7 poser med 4mm i, i de posene er det ca 300 perler oppi, selger de og for 50 kr pakken, men kjøper du alle de små, så betaler du bare for 6. Porto kommer utenom.
Det er en pakke men swarowski sommerfugler, den selger jeg for kr 70 + porto. (de er knallfine...)


Desse her jeg ikke telt hvor mangen som er av hver farge, men der er ca 100 perler til sammens. De er pakket i pakker med 4 i hver, og jeg selger de for 12 kr pakken. kjøper du alle, skal du få de for 200 + porto.

Her er bilde av de sammen.


Desse smykke anhengene selger jeg for kr 10 pr stykk, etter at jeg hadde tatt bilde, fant jeg ett til, så det er 7 tilsammens. porto kommer i tillegg. SOLGT

Har ikke giddet og tellt desse her, men de tar aldri slutt virker det som. det er 2 størrelser, og jeg selger de for kr 65 + porto.


53 tynne kjeder, blir solgt for 5 kr kjedet + porto.

Her er det ca 150-200 staver av de store, de små har jeg ikke telt, cabinkroker og små ringer i diverse størrelser. Selger det for kr 150 + porto. SOLGT

hmmm, enda ett bilde av desse her....

selger de for kr 40 + porto.

4 pakker, med 5 par i hver av de. Mener de skal være i sølv, men er ikke helt sikker. Selger de for 20 kr pakken + porto.

Har 11 av desse kjedene, de er på 1 meter, og er ganske fine. Selger de for kr 5 pr kjede + porto.
Tror dette må være det lengste blogg innlegget jeg noen sinne har laget.. Så jeg håper virkelig at ikke dataen lager noe krøll når jeg skal poste dette her... Vil halst ha svar på PM inne på hobbyboden, men er du ikke der, så skriv en kommentar. Kjøper du noe, så sender jeg varene når pengene er komt på min konto.
Og som tidligere sagt, det vil og komme en del garn, blandt annet 10-12 nøster wollmeise... Så følg med...





















1 kommentar:

  1. hei
    har du solgt noen av perlene?
    er intresert å kjøpe alt,vi må bare prate litt
    vh. Synnøve Johansen
    92454831

    SvarSlett